Porshe 911 Carrera
Porsche 911 Carrera rośnie, coraz więcej waży i staje się coraz bardziej wyrafinowane, przez co niektórzy oskarżają je o zbyt mocne kierowanie się w stronę segmentu Grand Tour. Większość krytykantów ucisza się jednak, gdy się już nim przejedzie. Porsche 911 to wciąż fantastyczny samochód z genialnym prowadzeniem. Niezmienia się też jego sylwetka, która w odświeżonej wersji z tylnym paskiem LED-owym nawiązuje do historycznych modeli i wygląda wręcz oszałamiająco.
W ofercie znajdują się cztery wersje 911-tki: S, 4S, S Cabrio i 4S Cabrio. Niezależnie od tego, na jaką wersję się zdecydujesz, nie będziesz zawiedziony. My postawilibyśmy jednak na nieco słabszą wersję o mocy 385 KM, która i tak jest piekielnie szybka. Przyspiesza od 0 do 100 km/h w 4,2 sekundy i naprawdę nie wiemy, czy ktokolwiek potrzebuje przyspieszać jeszcze szybciej. V max to 293 km/h. Ogromną zaletą Porsche 911 jest automatyczna skrzynia PDK z 8 przełożeniami. Prowadzenie, jak to w Porsche - jest wręcz perfekcyjne. Auto nawet przy bardzo dużych prędkościach jedzie jak pociąg po szynach. Nawet kompletne beztalencie poradziłoby sobie z szybką jazdą nowym Porsche 911 - to auto naprawdę trudno wyprowadzić z równowagi.